ve gelen kaşmir şalı çok beğendim,dokusu çok gü



https://www.aliexpress.com/item/FS-Luxury-Brand-Solid-Color-Tassel-Cashmere-Scarf-Winter-Warm-Long-Head-Scarves-Women-2017-Wool/1000004604010.html


Bu benim İlk bedava denemem,ve gelen kaşmir şalı çok beğendim,dokusu çok güzel aynı zamanda rengide harika bir yeşil,satıcıdan çok memnun kaldım,tekrar alışveriş yapmak istiyorum,çok güvenilir ve hızlı bir şekilde geldi ürünüm,satıcının benimle iletişimi çok iyiydi,bundan sonra bedava denemelerine hergün devam edeceğim,çok çok teşekkür ediyorum size..


Ürünün rengi harika çok sevdiğim bbir renk olan yeşilin çok güzel bir tonu,bu kışın moda rengi,sonra dokusu muhteşem, yumuşacık, püskülleri güzel boyutu tam istediğim gibi

Şal çok güzel,boyutu dikdörtgen ve oldukça büyük,dokusu kaşmir, dokununca ipek yumuşaklığında kış için mükemmel diyebilirim,çok sıcak tutan üşütmeyen bir kumaş yapısına sahip.

Ben bu şalı hem başımı örtmek için kullanıyorum,hemde omuzlarıma şal olarak örtmek için kullanıyorum kış mevsiminde soğuk havalar için çok ideal, ben çok sevdim
Bedava denemesinde kazandığım şalı satıcı satıcı kısa sürede postaya verdi,ulaşımda üç hafta gibi kısa bir sürede tamamlandı ve ürün elime ulaştı,oldukça hızlı


评论

此博客中的热门博文

Large Silk Satin Shawl Scarf Winter World Famous Painting Print Long Scarves

Нежный шарф с бабочками!